Bir çox insan səhər başqa bir şey etməzdən əvvəl qəhvə içir. Gecənin yuxusu məmnunluq gətirməsə, həyəcanlandırmaq üçün xüsusilə təcili bir istək var. British Journal of Nutrition -da dərc edilən yeni bir araşdırma, səhərlər ac qarına qəhvə içməyin potensial təhlükəli yan təsirlərə səbəb ola biləcəyini tapdı. Səhər yeməyindən əvvəl onu içənlərdə qlükoza mübadiləsi pozulmuşdu.
Yeni araşdırmada 29 gənc iştirak edib. Onların hər biri üç sınaqdan keçdi.
- Normal bir gecə yuxusundan sonra iştirakçılar təcrübədə səhər yeməyi rolunu oynayan şirin (şəkərli) içki qəbul ediblər.
- İştirakçılar zəif gecə yuxusundan sonra şirin içki içiblər (alimlər hər yarım saatdan bir onları oyandırıblar).
- Eyni şəkildə zəif yuxudan sonra iştirakçılar oyandıqdan dərhal sonra güclü qara qəhvə içdilər. Şirin içkini yarım saat sonra aldılar.
Hər dəfə iştirakçılar orta səhər yeməyinin kalori miqdarına uyğun şəkərli içki içdikdən sonra qanda qlükoza səviyyəsini yoxlayırdılar.
Bir gecə zəif yuxudan sonra tədqiqatçılar tədqiqat iştirakçılarında qlükoza mübadiləsində heç bir pisləşmə tapmadılar: normal yuxudan sonra olduğu kimi idi. Əsərin müəllifləri bu qənaəti ümidverici hesab edirlər. Fakt budur ki, son illərdə aparılan tədqiqatlar əks nəticələr göstərdi: yalnız bir gecə zəif yuxu maddələr mübadiləsinin əhəmiyyətli dərəcədə pisləşməsi ilə “günahlandırıldı”.
İştirakçılar bir gecə pis yuxudan sonra səhər yeməyindən yarım saat əvvəl qəhvə içdikdə, səhərə qəhvə ilə başlamadıqları günlərlə müqayisədə yeməkdən sonra qanda qlükoza səviyyəsi 50% artıb.
Alimlər qəhvə ilə bağlı müəyyən bir paradoksun olduğunu qeyd edirlər. Bir tərəfdən, əhali araşdırmaları onun istehlakının yaxşı sağlamlıqla əlaqəli olduğunu göstərir. Eyni zamanda, bəzi elmi tədqiqatlar kofeini toxumaların insulinə qarşı müqavimətinin inkişafı ilə əlaqələndirir (bu, 2-ci tip diabetin inkişafı üçün risk faktorudur).
Müəllifləri deyirlər ki, yeni bir araşdırma göstərir ki, ağır gecədən sonra qəhvə içmək yorğunluq problemini həll edir, lakin başqa bir problem yarada bilər: səhər yeməyi zamanı aldığınız qlükoza orqanizmin tolerantlığını azaldır. Səhər yeməyindən sonra qəhvə içsəniz, qlükoza mübadiləsinin pozulma ehtimalının azalacağını göstərirlər.