Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Bildiriş Daha Çox
Font ResizerAa
Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
Font ResizerAa
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Follow US
Müasir Tibb

Gündə 25 fincan qəhvə qan damarlarına zərər verməyəcək

hekiminiz.az
Yenilənib: 01 İyun 2025 08:58
Müəllif hekiminiz.az
Paylaş
2 Dəq. oxunma vaxtı
Gündə 25 fincan qəhvə qan damarlarına zərər verməyəcək
Paylaş

Qəhvə həvəskarları çox vaxt onun sağlamlığa mümkün mənfi təsirlərindən “qorxurlar”. Alimlər qəhvə həvəskarlarını qəhvənin ürək üçün mümkün təhlükəsi barədə əmin ediblər: bu orqanı zədələmək üçün ən azı 25 stəkan içki içmək lazımdır.

Əvvəlki bəzi tədqiqatlar qəhvənin damarların divarlarını bərkitdiyini, ürəyin iş yükünü artırdığını və infarkt və ya insult riskini artırdığını irəli sürmüşdü. Bu əsasda qəhvə həvəskarları istehlaklarını azaltmağa çağırılıb.

Lakin Böyük Britaniyada 8000-dən çox insan üzərində aparılan yeni araşdırma, gündə beş, hətta 25 fincan içməyin damarlarınız üçün gündə bir stəkandan az içməkdən daha pis olmadığını göstərdi.

Britaniya Ürək Fondu tərəfindən qismən maliyyələşdirilən tədqiqat Mançesterdə British Cardiovascular Society konfransında təqdim olunub.

London Kraliça Meri Universitetinin mütəxəssisləri araşdırma zamanı 8412 insanı üç qrupa ayırıblar. Birinci qrupa gündə bir fincandan az qəhvə içənlər, ikinci qrupa gündə bir-üç stəkan, üçüncü qrupa üçdən çox qəhvə içənlər daxil idi. Üçüncü qrupdakı bəzi qəhvə içənlər orta hesabla beş stəkan olmasına baxmayaraq gündə 25 stəkan qədər içirdilər.

Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, hətta gündə 25 stəkan qəhvə içənlərdə belə, gündə bir stəkandan az içənlərlə müqayisədə damarların sərtləşməsi ehtimalı daha yüksək deyil. Tədqiqatın bütün iştirakçıları ürək MRT taramasından və arterial nəbz dalğasının sürətinin təhlilindən keçdi. Nəticələr hətta yaş, çəki və siqaret kimi faktorlar nəzərə alındıqdan sonra da doğru idi.

Tədqiqatın müəllifi Dr Kenneth Fung deyir ki, onların tapıntıları səbəb və nəticəni sübut etməsə də, qəhvə damarlarınız üçün o qədər də pis olmaya bilər.

Bu Yazını Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
Paylaş
Şərh edilməmiş Şərh edilməmiş

Bir cavab yazın Cavabı ləğv et

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Daimi yoqa məşqi qəfil huşunu itirmə riskini üç dəfə azaldır

Vazovagal bayılma, ürək döyüntüsünün və qan təzyiqinin qəfil azalmasından sonra baş verən…

Yuxu apnesinin müalicəsi infarkt və insult riskini 70%-dən çox azaldır

Obstruktiv yuxu apne sindromu (OSAS) insan yatarkən tez-tez tənəffüs fasilələri ilə xarakterizə…

Gənc yaşda hipertoniya beyni daraldır və demans riskini artırır

Tədqiqatçılar öz məqalələrində hipertansiyonun 45-64 yaş arası xəstələrdə daha çox rast gəlindiyini…

Panik atak: Narahat olmaq üçün 6 səbəb

Panik atak zamanı insanlar sanki ölürlər. Qəfildən başlayan güclü qorxu, sürətli ürək…

Plastilinlə modelləşdirmə və rəsm çəkmək Parkinson xəstəliyinin inkişafını ləngidir

Parkinson xəstəliyi Alzheimer xəstəliyindən sonra ikinci ən çox yayılmış neyrodegenerativ patologiyadır və…

Alimlər yay infarktlarının qışdan nə ilə fərqləndiyini izah ediblər

 

Melanomanın 5 əlaməti: niyə qışda mollarınızı yoxlamaq lazımdır

Moles melanomaya necə çevrilir: yeni bir görünüşElmi xəbərlərdən başlayaq. Kaliforniya Universiteti, Huntsman…

Bu məqalələr də maraqlıdır

İspaniya Homeopatlara və Psixoanalitiklərə Müharibə elan etdi
Müasir Tibb

İspaniya Homeopatlara və Psixoanalitiklərə Müharibə elan etdi

Müəllif hekiminiz.az
Peyvənd haqqında təsirli bir yazı hazırlamaq istəyirsinizsə, hekayə danışın
Müasir Tibb

Peyvənd haqqında təsirli bir yazı hazırlamaq istəyirsinizsə, hekayə danışın

Müəllif hekiminiz.az
Ən Sağlam Ölkələrin Reytinqləri: Bəzi Dəyişikliklər
Müasir Tibb

Ən Sağlam Ölkələrin Reytinqləri: Bəzi Dəyişikliklər

Müəllif hekiminiz.az
Aktivləşdirilmiş kömür asiklovirin herpesə qarşı effektivliyini artırır
Müasir Tibb

Aktivləşdirilmiş kömür asiklovirin herpesə qarşı effektivliyini artırır

Müəllif hekiminiz.az
Facebook Twitter Pinterest Youtube Instagram
  • Ginekologiya və Doğuş
  • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
  • Həkim məsləhəti
  • Müasir Tibb
  • Uşaq Ginekologiyası
  • Tibbi yeniliklər
  • Sağlamlıq
  • Epidemiya
  • Xəstəliklər və müalicəsi

Made by Alba Media Group. All rights reserved

Salamlar!

Hesabına daxil ol

Username or Email Address
Password

Lost your password?