Böyük bir yeni araşdırmaya görə, ürək sağlamlığı üçün tövsiyə olunana bənzər az yağlı bir pəhriz də döş xərçəngindən ölmə riskinin azalması ilə əlaqələndirilir. Nəticələr 2 iyun 2019-cu il tarixində Çikaqoda Amerika Klinik Onkologiya Cəmiyyətinin illik toplantısında təqdim olunacaq.
Araşdırmada döş xərçəngi olmayan 50-79 yaş arası 48 835 qadın iştirak edib. O, hormon terapiyası, pəhriz və bəzi qida əlavələrinin 160 000-dən çox postmenopozal qadının sağlamlığına təsirini araşdıran qlobal araşdırma olan Qadın Sağlamlığı Təşəbbüsünün bir hissəsi olaraq həyata keçirilib.
İştirakçılar təsadüfi olaraq iki qrupdan birinə təyin edildi. Əvvəlcə onların kalorilərinin üçdə biri yağdan gəlirdi. Birinci qrupun məqsədi yağ qəbulunu 20%-ə (ümumi gündəlik kalorilərin) azaltmaq və meyvə, tərəvəz və taxıl qəbulunu artırmaq idi. Nəzarət qrupu adi pəhrizlərini yeməyə davam etdi.
Tədqiqatın sonunda (8,5 il sonra) yeni döş xərçəngi hallarının tezliyi hər iki qrupda təxminən eyni idi. Bununla belə, aralıq dövrdə döş xərçəngi diaqnozu qoyulmuş birinci qrupdakı qadınlarda nəzarət qrupu ilə müqayisədə hər hansı bir səbəbdən ölmə riski 35% az idi.
Tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, qadınlar az yağlı pəhrizə nə qədər uzun müddət riayət etsələr, tədqiqat zamanı onların ölüm riski bir o qədər azalır (baxmayaraq ki, bütün iştirakçılar yağ qəbulunu 20%-ə qədər azalda bilməyiblər). Tədqiqat başa çatdıqdan 20 il sonra belə, bu qadınların ölüm riski 15%, xüsusi olaraq döş xərçəngindən ölmək riski isə 21% aşağı idi.
“Bu, bizim üçün çox həyəcan verici bir nəticədir. İndi çoxları üçün əlçatan olan mülayim qidalanmanın sağlamlıq faydaları, o cümlədən döş xərçəngindən ölmə riskini azalda biləcəyini göstərən randomizə edilmiş klinik sınaqlarımız var” dedi aparıcı tədqiqat müəllifi Dr.
Bu, döş xərçəngi ölümlərinə təsir edə biləcək potensial faktoru ciddi şəkildə sınaqdan keçirən ilk araşdırmadır. Əvvəlki müşahidə tədqiqatları xərçəngin nəticələrinə pəhrizlə bağlı baxırdı, halbuki bu araşdırma könüllülərə xüsusi pəhriz məsləhətləri verirdi. Pəhrizin effektivliyi, qurulmuş şişlərin böyüməsinin qarşısını almaqla əlaqəli görünür.
Memorial Sloan Kettering Xərçəng Mərkəzinin onkoloqu Neil Iyengar, “Bu tədqiqatdan əvvəl, qızıl standart olan, pəhriz yanaşmasının döş xərçəngindən ölmə riskini azaltdığını göstərmək üçün perspektivli, randomizə edilmiş, idarə olunan sınaqdan əldə edilən məlumatlardan məhrum idik” dedi. “Xərçəngin müalicəsində pəhriz və idmanın tərəfdarı olan bir çoxumuz bu araşdırmanın məlumatları ilə təşviq edilir, çünki o, sadəcə pəhrizimizi dəyişdirməklə nəticələri yaxşılaşdıra və xərçəng ölümlərinin qarşısını ala biləcəyimizi çox inandırıcı şəkildə göstərən ilk tədqiqatdır.”
Tədqiqatçılar nəzarət qrupu ilə müqayisədə az yağlı pəhrizdə olan qadınlarda dəyişən amilləri axtarmaq üçün əldə etdikləri məlumatları (tədqiqatın əvvəlində və bir ildən sonra götürülmüş qan nümunələrindən istifadə etməklə) daha da təhlil etməyi planlaşdırırlar.