Beynəlxalq Xərçəng Jurnalında dərc olunan bu yaxınlarda edilən bir araşdırmada qəhvə sevən kişilər üçün yaxşı xəbər var: gündə üç stəkan italyan qəhvəsi prostat xərçəngi riskini iki dəfədən çox azalda bilər.
Tədqiqat Aralıq dənizi Nevroloji İnstitutunun mütəxəssisləri tərəfindən aparılıb – onlar 50 və daha yuxarı yaşda olan təxminən yeddi min italiyalını tədqiq ediblər. Məlum olduğu kimi, məhz İtaliyada kofe istehlakının bütöv mədəniyyəti mövcuddur: orta hesabla italiyalı ildə təxminən 600 fincan qəhvə içir və bu rəqəm getdikcə artır.
Tədqiqat iştirakçıları dörd il ərzində nə qədər qəhvə içdiklərini bildirdilər. Bu müddət ərzində onların arasında yüz yeni prostat xərçəngi aşkar edilib. Alimlər müəyyən ediblər ki, gündə ən azı üç stəkan italyan qəhvəsi içən kişilərdə prostat xərçənginə tutulma riski gündə üç stəkandan az qəhvə içənlərə nisbətən 53% azdır.
İçkinin xərçəngə qarşı təsirini təsdiqləmək üçün komanda laboratoriyada kofeinli və kofeinsiz qəhvə ekstraktlarını xərçəng hüceyrələri üzərində sınaqdan keçirib: Onlar aşkar ediblər ki, kofeinli qəhvə ekstraktı xərçəng hüceyrələrinin çoxalmasını – onların böyüməsi və bölünmə qabiliyyətini azaldır və hüceyrələrin metastaz vermə qabiliyyətini azaldır. Kofeinsiz qəhvə vəziyyətində bu təsir faktiki olaraq minimal idi.
Həmmüəllif Benedetta Donati qeyd edir: “Xərçəng hüceyrələrini müşahidə etmək bizə faydalı təsir baxımından tədqiqat iştirakçılarının çox güman ki, qəhvənin tərkibindəki digər maddələrə deyil, kofeinə borclu olduğunu söyləməyə imkan verir”.
Komanda qeyd edir ki, tədqiqat təkcə istehlak edilən qəhvənin miqdarı ilə deyil, həm də hazırlanma üsulu ilə səciyyələnən yüksək qəhvə istehlakı mədəniyyətinə malik İtaliya əhalisinin nümayəndələri üzərində aparılıb.
“Burada qəhvə sərt italyan üsulu ilə hazırlanır: yüksək təzyiq, çox yüksək su temperaturu və filtrlər yoxdur. Dünyanın digər yerlərində istifadə edilənlərdən fərqli olan bu üsul bioaktiv maddələrin yüksək konsentrasiyasını izah edə bilər”, – tədqiqatın həmmüəllifi Licia Iacovello şərh edir.