Gündəlik qoz yemək ona meylli olan yaşlı yetkinlərdə koqnitiv geriləməni yavaşlatmağa kömək edə bilər. Bir qrup amerikalı və ispan alimləri American Journal of Clinical Nutrition jurnalında yeni məlumatlar dərc ediblər.
Qozda omeqa-3 yağ turşuları və polifenollar var ki, bu da idrak qabiliyyətinin azalmasının iki mühüm səbəbinin qarşısını alır: oksidləşdirici stress və iltihab.
Tədqiqatçılar Loma Linda, Kaliforniya və Barselonadan olan 636 yaşlı insanı təsadüfi olaraq iki qrupa ayırdılar. İki il ərzində eksperimental qrupun iştirakçıları hər gün qoz yeyirdilər, nəzarət qrupunun iştirakçıları isə onları yeməkdən çəkinirdilər.
Pəhrizə qoz əlavə etmək, sağlam yaşlı yetkinlərdə koqnitiv performansa çox az təsir göstərmişdir.
Daha çox siqaret çəkən və ilkin nöropsikoloji test balları daha aşağı olan iştirakçılarda müsbət dəyişikliklər aşkar edilmişdir. Beyin maqnit rezonans görüntüləmə məlumatlarına və sonrakı təhlillərə görə, qoz daha yüksək risk altında olan alt qruplarda koqnitiv geriləməni gecikdirə bilər.
"Kiçik nəticələrə baxmayaraq, təcrübə daha uzun müddət ərzində aparılarsa, uzunmüddətli təkmilləşdirmələr mümkündür. Əldə etdiyimiz məlumatlara əsasən əlavə tədqiqatlara zəmanət verilir. Bu, xüsusilə pəhrizlərinə qoz və digər qoz-fındıq əlavə etməkdən daha çox faydalana biləcək həssas əhali üçün doğrudur" dedi Loma Linda Universiteti İctimai Sağlamlıq Məktəbindən Coan Sabate.