Ürək-damar xəstəlikləri yüksək bədən kütləsi indeksi (BMI), alkoqol istehlakı və siqaret vərdişləri də daxil olmaqla risk faktorları ilə bütün dünyada əsas ictimai sağlamlıq problemidir. Alimlərin şəkərli içkilərin, o cümlədən şirələrin istehlakı ilə ürək-damar xəstəlikləri arasında əlaqə ilə bağlı fərziyyələri də var, lakin müxtəlif tədqiqatlardan əldə edilən məlumatlar ziddiyyətlidir və müxtəlif ölkələrdə qidalanma tövsiyələri fərqlidir.
Alimlər bu araşdırmada şəkərli içkilər və şirələrin istehlakının ürək-damar xəstəlikləri riskini artırıb-artırmadığını araşdırıblar.
Tədqiqatçılar Mendel randomizasiyasından istifadə edərək şəkərlə şirinləşdirilmiş içkilər, saf meyvə şirələri və bir sıra ümumi ürək-damar xəstəlikləri (hipertoniya, angina, atrial fibrilasiya, koronar ateroskleroz, kəskin miokard infarktı və ürək çatışmazlığı) arasında genetik olaraq təxmin edilən səbəb əlaqəsini qiymətləndirdilər.
Bir az məhdudiyyətlə sağlamlığınızı necə yaxşılaşdırmaq olar.
Məqaləni oxuyun
Qrup, 85,852 nəfərin doldurduğu 24 saatlıq Oxford WebQ anketləri əsasında Böyük Britaniyanın Biobankından qida qəbulu məlumatlarını əldə edib. Təhlil şirinləşdirilmiş içkilər və atrial fibrilasiya (AF) arasında genetik səbəbli müsbət əlaqəni və təmiz meyvə şirəsi ilə angina arasında mənfi əlaqəni göstərdi. Bununla belə, şəkərli içki/şirə qəbulu və digər ürək-damar xəstəlikləri riskləri arasında heç bir səbəb-nəticə əlaqəsi aşkar edilməmişdir.
Alimlər hesab edirlər ki, tapıntılar şəkərli içkilərin və şirələrin uzunmüddətli istehlakının ürək-damar xəstəliklərinə təsirini daha yaxşı anlamağa kömək edəcək və risk altında olan insanlar üçün pəhriz seçimlərini tövsiyə edəcək. Qulaqcıqların fibrilasiyası olan xəstələr potensial patogen təhlükənin qarşısını almaq üçün şəkərli içkilərin istehlakını məhdudlaşdırmalıdırlar, insanlar isə anginaya qarşı qoruyucu amil kimi təbii şirələri qida rasionuna daxil edə bilərlər. Bununla belə, bu nəticələri təsdiqləmək üçün əlavə klinik və əsas tədqiqatlara ehtiyac var.