Epidemioloji tədqiqatlar dəfələrlə göstərmişdir ki, çox miqdarda qırmızı ət yemək ürək-damar xəstəlikləri riskinin artması ilə əlaqələndirilir. Bununla belə, bu cür tədqiqatlar iştirakçıların xəstəliklərinin qırmızı ətdən və ya ət istehlakını müşayiət edən digər amillərdən qaynaqlandığını sübut edə bilməz.
Randomize sınaqların son meta-analizi, qırmızı ətin ürək-damar xəstəlikləri risk faktorlarına təsirinin eyni vaxtda pəhrizdən təsirlənə biləcəyini müəyyən etdi. Yeni araşdırmanın müəllifləri bu konsepsiyanı dəstəkləyirlər: onlar hesab edirlər ki, sağlam qidalanmaq şərtilə, orta ölçülü ətin zərəri olmayacaq.
Ənənəvi olaraq, Aralıq dənizi pəhrizində qırmızı ət azdır. Lakin bir çox insanın imtina etmək istəmədiyi məşhur yemək olduğuna görə, Pensilvaniya Dövlət Universitetinin alimləri onu müxtəlif miqdarda yağsız mal əti ilə birləşdirməyin sağlamlığa təsirlərini araşdırmaq qərarına gəliblər. Yağsız ət az yağlı ətdir.
Yeni araşdırmada 59 nəfər iştirak edib. Müşahidə dövründə onların hər biri dörd pəhriz dəyişib. İştirakçılar dörd həftə ərzində hər pəhrizə riayət etdilər, aralarında bir həftəlik fasilə var. Alimlər tədqiqat başlamazdan əvvəl və hər pəhriz dövrü tamamlandıqdan sonra onlardan qan nümunələri götürdülər.
Dörd pəhrizdən üçü müxtəlif miqdarda ət əlavə edilən Aralıq dənizi pəhrizləri idi. Birinci seçim gündə təxminən 15 qram ət yemək, ikinci – 71 qram, üçüncü – 155 qram (bu miqdar ürək xəstəliyi riski ilə əlaqələndirilir). Nəzarət pəhrizi “standart Amerika pəhrizi” idi. Buraya 52% karbohidratlar, 33% yağlar, 15% zülallar daxildir. Onun içindəki ətin miqdarı təxminən 71 qram olub.
Hər üç “Aralıq dənizi” pəhrizinə əsas yağ mənbəyi kimi zeytun yağı, üç-altı porsiya meyvə və ən azı altı porsiya tərəvəz daxildir. Tədqiqat iştirakçılarının pəhrizindəki bütün ət yağsız idi.
İştirakçıların qanında müxtəlif lipidlərin miqdarını öyrənmək üçün alimlər müasir texnologiyadan – nüvə maqnit rezonansından istifadə ediblər. Bu, bu üsuldan istifadə edərək Aralıq dənizi pəhrizinin ilk araşdırmalarından biridir. Tədqiqatçılar iştirakçıların qanında “pis xolesterol” səviyyəsinə və ürək xəstəliyi riskinin digər lipid markerlərinə diqqət yetiriblər.
Ət ilə Aralıq dənizi pəhrizinin hər hansı bir versiyasından sonra qanda “pis xolesterol” səviyyəsi “orta Amerika pəhrizi” ilə müqayisədə daha aşağı səviyyədə idi.
Müəlliflər hesab edirlər ki, onların araşdırması sağlam və balanslı qidalanmanın vacibliyini göstərir.
Tədqiqatın həmmüəllifi Cennifer Fleminq, “Meyvə, tərəvəz və digər bitki qidalarına əsaslanan sağlam pəhrizə əməl etdikdə, bu, yağsız ət kimi digər qidaları da mülayim şəkildə yeməyə imkan verir. “O, vacib qidalara malikdir” dedi.