Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Bildiriş Daha Çox
Font ResizerAa
Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
Font ResizerAa
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Follow US
Sağlamlıq

Alimlər ürəyə nəyin daha zərərli olduğunu açıqlayıblar: həftə sonları həddindən artıq içki və ya hər gün orta dərəcədə içki içmək

hekiminiz.az
Yenilənib: 16 May 2025 00:20
Müəllif hekiminiz.az
Paylaş
3 Dəq. oxunma vaxtı
Alimlər ürəyə nəyin daha zərərli olduğunu açıqlayıblar: həftə sonları həddindən artıq içki və ya hər gün orta dərəcədə içki içmək
Paylaş

Məlum olub ki, spirt istehlakının ritmi ürək ritminin kəskin pozulması ehtimalına təsir edir. EP Eurospace jurnalında dərc edilən yeni bir araşdırma, gündəlik içki içənlərin həftə sonu içki içənlərə nisbətən atrial fibrilasiyaya daha çox meylli olduğunu ortaya qoydu.

Başqa sözlə, gündə bir-iki içki (12-24 q təmiz spirt) içmək, həftə sonları içməkdən daha çox aritmiya inkişaf riskini artırır.

Koreya Universiteti Tibb Kollecindən tədqiqat müəllifi Dr. Jong-Il Choi, “ Alkoqol istehlakı qaydaları tezliyi deyil, mütləq miqdarları azaltmağa yönəlmişdi. Bizim araşdırmamız göstərir ki, daha az içmək də atrial fibrilasiyadan qorunmaq üçün vacibdir”.

Atrial fibrilasiya ən çox görülən ürək ritm pozğunluğudur və insult riskini beş dəfə artırır. Onun simptomlarına sürətli və ya nizamsız nəbz, nəfəs darlığı, yorğunluq, sinə ağrısı və başgicəllənmə daxildir. Bu vəziyyət uzun müddət asemptomatik qala bilər.

Əvvəlki bir araşdırmada artıq spirt istehlakı ilə atriyal fibrilasiya arasında güclü əlaqə qeyd edilmişdi . Həftədə istehlak edilən hər 12 q spirt üçün risk 8% artır. Bununla belə, indiyə qədər nəyin daha çox təsir etdiyi bəlli deyildi: istehlak edilən spirtin ümumi miqdarı və ya bir insanın onu nə qədər tez-tez içməsi.

Yeni bir araşdırmada, tədqiqatçılar təxminən 10 milyon insanın məlumatlarını təhlil etdilər və gündəlik içənlərin bütün tədqiqat iştirakçıları arasında aritmiya inkişaf riskinin ən yüksək olduğunu tapdılar. Ən aşağı risk həftədə yalnız bir dəfə içənlərdə, hətta bir dəfə çoxlu spirtli içki qəbul edənlərdə (60 q-dan çox təmiz spirt) aşkar edilmişdir.

Tədqiqatçılar 2009-cu ildə ümumi sağlamlıq skrininqini başa vuran və həmçinin içməli vərdişlərini bildirən atrial fibrilasiyası olmayan 9,776,956 insanı tədqiq ediblər. İştirakçılar 2017-ci ilə qədər izlənilib.Müşahidə zamanı alimlər atrial fibrilasiya epizodlarına və belə diaqnozla xəstəxanaya yerləşdirilmə hallarına xüsusi diqqət yetiriblər.

Müəlliflər qeyd edirlər ki, atrial fibrilasiya riski baxımından tez-tez, hətta kiçik dozalarda da spirt istehlakı nadir, lakin çox miqdarda spirt istehlakından daha təhlükəlidir. Alimlər həmçinin vurğulayırlar ki, spirt yuxu pozğunluğuna səbəb ola bilər ki, bu da atriyal fibrilasiyanın inkişafına kömək edir.

Bəzi tədqiqatlar orta dərəcədə spirt istehlakı ilə ürək xəstəliyindən ölüm riskinin azalması arasında əlaqə olduğunu göstərdi , lakin bu tədqiqatlar səbəb və nəticəni ayırd etməkdə çətinlik çəkir. Məsələn, qırmızı şərab içənlərin daha çox gəlir əldə etməsi və daha sağlam qidalar ala bilməsi mümkündür. Digər tədqiqatlar da müəyyən etdi ki, orta dərəcədə qırmızı şərab istehlakı “yaxşı” HDL (yüksək sıxlıqlı lipoprotein) xolesterolunda kiçik bir artıma səbəb ola bilər, lakin idman, meyvələr, tərəvəzlər və üzüm şirəsi də eyni təsirə sahib ola bilər.

Bu Yazını Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
Paylaş
Şərh edilməmiş Şərh edilməmiş

Bir cavab yazın Cavabı ləğv et

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Daimi yoqa məşqi qəfil huşunu itirmə riskini üç dəfə azaldır

Vazovagal bayılma, ürək döyüntüsünün və qan təzyiqinin qəfil azalmasından sonra baş verən…

Yuxu apnesinin müalicəsi infarkt və insult riskini 70%-dən çox azaldır

Obstruktiv yuxu apne sindromu (OSAS) insan yatarkən tez-tez tənəffüs fasilələri ilə xarakterizə…

Gənc yaşda hipertoniya beyni daraldır və demans riskini artırır

Tədqiqatçılar öz məqalələrində hipertansiyonun 45-64 yaş arası xəstələrdə daha çox rast gəlindiyini…

Panik atak: Narahat olmaq üçün 6 səbəb

Panik atak zamanı insanlar sanki ölürlər. Qəfildən başlayan güclü qorxu, sürətli ürək…

Plastilinlə modelləşdirmə və rəsm çəkmək Parkinson xəstəliyinin inkişafını ləngidir

Parkinson xəstəliyi Alzheimer xəstəliyindən sonra ikinci ən çox yayılmış neyrodegenerativ patologiyadır və…

Alimlər yay infarktlarının qışdan nə ilə fərqləndiyini izah ediblər

 

Melanomanın 5 əlaməti: niyə qışda mollarınızı yoxlamaq lazımdır

Moles melanomaya necə çevrilir: yeni bir görünüşElmi xəbərlərdən başlayaq. Kaliforniya Universiteti, Huntsman…

Bu məqalələr də maraqlıdır

ABŞ pandemiya zamanı insanlarda qan təzyiqinin əhəmiyyətli dərəcədə artdığını aşkar edir
Sağlamlıq

ABŞ pandemiya zamanı insanlarda qan təzyiqinin əhəmiyyətli dərəcədə artdığını aşkar edir

Müəllif hekiminiz.az
Alimlər: 1-ci tip diabet bir deyil, iki xəstəlikdir
Sağlamlıq

Alimlər: 1-ci tip diabet bir deyil, iki xəstəlikdir

Müəllif hekiminiz.az
Əlverişli qiymətli hipertansiyon dərmanları tip 2 diabetin inkişaf riskini azaldır
Sağlamlıq

Ucuz hipertansiyon dərmanları tip 2 diabetin inkişaf riskini azaldır

Müəllif hekiminiz.az
Aspirin depressiyanın qarşısının alınmasında təsirsiz olduğunu tapdı
Sağlamlıq

Aspirin depressiyanın qarşısının alınmasında təsirsiz olduğunu tapdı

Müəllif hekiminiz.az
Facebook Twitter Pinterest Youtube Instagram
  • Ginekologiya və Doğuş
  • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
  • Həkim məsləhəti
  • Müasir Tibb
  • Uşaq Ginekologiyası
  • Tibbi yeniliklər
  • Sağlamlıq
  • Epidemiya
  • Xəstəliklər və müalicəsi

Made by Alba Media Group. All rights reserved

Salamlar!

Hesabına daxil ol

Username or Email Address
Password

Lost your password?