Bu, artıq dərman qəbul edən hipertansiyonlu insanlarda pəhriz natriumunun azaldılmasının qan təzyiqinə təsirini araşdıran ən böyük tədqiqatlardan biridir.
Tədqiqatda orta yaşlı və yaşlı iştirakçılar adi pəhrizləri ilə müqayisədə duz qəbulunu gündə təxminən bir çay qaşığı azaldıblar. Nəticə yüksək qan təzyiqi üçün geniş istifadə olunan birinci sıra dərmanların yaratdığı təsirlə müqayisə oluna bilən sistolik qan təzyiqinin təxminən 6 millimetr civə (mmHg) azalması oldu.
Alimlər müəyyən ediblər ki, bütün insanların 70-75%-i, artıq qan təzyiqi dərmanı qəbul edib-etməməsindən asılı olmayaraq, qida rasionunda natrium miqdarını azaltsalar, qan təzyiqində azalma müşahidə edə bilərlər.
Yüksək qan təzyiqi bütün dünyada xəstələnmə və ölüm hallarının əsas səbəbidir. “Yüksək qan təzyiqi damarlara əlavə təzyiq yaratdığı üçün ürək çatışmazlığına, infarkt və insultlara səbəb ola bilər.Ürəyin səmərəli işləməsinə və qanı vurma qabiliyyətinə təsir edir.
Tədqiqatın necə aparıldığı
Birmingem, Alabama və Çikaqodan olan 50-70 yaş arası orta yaşlı və yaşlı insanlar təsadüfi olaraq yüksək natriumlu pəhrizə (adi pəhrizə əlavə olaraq gündə 2200 mq) və ya aşağı natriumlu pəhrizə (gündə yalnız 500 mq) təyin edildi. Bir həftə pəhriz saxladılar, sonra bir həftə əks pəhrizə keçdilər.
Hər tədqiqat səfərindən bir gün əvvəl iştirakçılar qan təzyiqi monitorları taxdılar və 24 saat ərzində sidik topladılar. 213 iştirakçı arasında sistolik qan təzyiqi əhəmiyyətli dərəcədə 7-8 mmHg azaldı. yüksək natriumlu pəhrizlə müqayisədə aşağı natriumlu pəhriz izlədikdə və 6 mmHg. Art. normal qidalanma ilə müqayisədə.
Ümumilikdə, iştirakçıların 72%-i adi pəhrizləri ilə müqayisədə aşağı natriumlu pəhrizdə sistolik qan təzyiqində azalma müşahidə edib.
Alimlər qeyd ediblər ki, natrium qəbulunun azaldılmasının qan təzyiqinin aşağı salınmasına təsiri demək olar ki, bütün insanlarda, o cümlədən normal qan təzyiqi, yüksək qan təzyiqi, müalicə olunan və müalicə olunmamış qan təzyiqi olan insanlarda eyni olub.