Abdominal və ya abdominal piylənmə diabet, metabolik sindrom və ürək xəstəliklərinin inkişafı üçün mühüm risk faktorudur. Bu çox yaygın bir vəziyyətdir. Məsələn, ABŞ-da hər üçüncü yetkin insan bundan əziyyət çəkir. Daxili (visseral) yağ yataqları sağlamlıq üçün dərialtı piydən daha təhlükəlidir.
Piylənmə əleyhinə standart tədbirlər (pəhriz, fiziki fəaliyyət) visseral yağ yataqları ilə mübarizə aparmağa kömək edə bilər. Bununla belə, onlar tez-tez təsirsiz olurlar. Beləliklə, yeni tədqiqatın müəllifləri kalori məhdudlaşdırmasını ehtiva etməyən pəhriz müdaxilələrinin kömək edə biləcəyini görmək istədilər.
Johns Hopkins Universitetinin mütəxəssisləri tövsiyə edir:
- Obez olmasanız belə, bel ölçüsünü bilin. ABŞ Xəstəliklərə Nəzarət və Qarşısının Alınması Mərkəzlərinə görə, piylənmə ilə əlaqəli xəstəliklərin inkişaf riski kişilər üçün 1 metrdən (3,3 fut) və qadınlar üçün 89 santimetrdən (35,5 düym) çox olduqda artır.
- Aerobik məşq (qaçış, gəzinti, aerobika, velosiped sürmə) bəlkə də visseral yağla mübarizənin əsas üsuludur. Danışıq testi onların intensivliyi üçün meyar kimi istifadə edilə bilər. Məşqləri yerinə yetirərkən siz normal danışa bilməlisiniz, amma oxumamalısınız.
- Güc məşqləri aerobik məşqlərlə əvəz edilməlidir.
- Pəhrizinizdə yağ miqdarını məhdudlaşdırın. Daha çox tərəvəz, meyvə və tam taxıl daxil edin.
Rəsmi Avstraliya təlimatları bir qədər fərqli məsləhətlər verir:
- Hər gün ən azı 30 dəqiqə məşq edin.
- Sağlam bir pəhriz izləyin.
- Siqaret çəkməyin.
- Daha az şəkərli içkilər içmək.
- Kifayət qədər yuxu aldığınızdan əmin olun.
ABŞ və Böyük Britaniya alimləri avokadonun pəhriz xüsusiyyətlərinə diqqət çəkiblər, çünki onun tərkibində maddələr mübadiləsi üçün faydalı olan komponentlər – doymamış yağ turşuları, karotenoidlər, lif və başqaları var. Əvvəlki araşdırmalar göstərdi ki, müntəzəm olaraq avokado yeyən insanların qarın bölgəsində piylənmə riski daha azdır. Yeni araşdırmada müəlliflər normal (azaldılmamış) kalorili pəhrizlə müqayisədə pəhrizə avokadonun əlavə edilməsinin təsirinin necə olduğunu göstərmək istəyiblər.
Araşdırmada 25-45 yaş arası 105 nəfər iştirak edib. Onların hər biri artıq çəkidən əziyyət çəkirdi. Onların təxminən yarısı 12 həftə ərzində standart pəhrizinə əlavə olaraq bir avokado qəbul edib. İkinci qrup eyni yemək aldı, lakin avokado olmadan.
Tədqiqatın sonunda tədqiqatçılar avokado yeyən qadınların nəzarət qrupundakı qadınlara nisbətən visseral yağda daha çox azalma olduğunu aşkar etdilər. Onlarda visseral və subkutan yağ nisbəti azalmışdır. Alimlər belə qənaətə gəliblər ki, qadınlarda avokado bədəndə yağların yenidən bölüşdürülməsinə, orqanlar ətrafındakı çöküntülərinin azalmasına kömək edə bilər.
Kişilərdə avokado yedikdən sonra visseral yağın miqdarı azalmayıb. Nə kişilərdə, nə də qadınlarda bu pəhriz toxumaların insulinə həssaslığının yaxşılaşmasına səbəb olmadı (təkmilləşdirilmiş metabolizmin göstəricisi).
Piylənmənin əsas səbəbləri həddindən artıq yemək və oturaq həyat tərzidir. Əlavə funt qazanmaq asandır, lakin yağ yataqlarından və həddindən artıq yemək vərdişindən xilas olmaq o qədər də asan deyil.
Məqaləni oxuyun
“Gündəlik avokado istehlakı qlükoza tolerantlığını dəyişməsə də, biz bu pəhriz modelinin yağ paylanmasına müsbət təsir göstərdiyini gördük. “Təsiri yalnız qadınlarda müşahidə edilməsi bizə pəhriz müdaxilələrinə cavab olaraq cinsin potensial rolundan xəbər verir” dedi tədqiqatın həmmüəllifi İllinoys Universitetinin əməkdaşı Naiman Khan.