Harbin Tibb Universitetinin alimləri 2003-2014-cü illərdə 21500 amerikalının iştirakı ilə keçirilən ABŞ Milli Sağlamlıq və Qidalanma Müayinəsi Sorğunun nəticələrini təhlil ediblər. Müşahidə dövrünün başlanğıcında bütün iştirakçıların 30 yaşı var idi və cinslərə görə bölgü demək olar ki, bərabər idi.
Tədqiqatın müəllifləri bu qrupda ürək-damar xəstəlikləri, xərçəng və digər səbəblərdən ölüm halları ilə onların qidalanma vərdişləri arasındakı əlaqəni qiymətləndirməyə diqqət yetiriblər ki, bu da könüllülərin sorğularında bildirmişdir.
Alimlər iştirakçıların səhər yeməyini üç qrupa böldülər: meyvə və tərəvəz səhər yeməyi – çoxlu nişastalı qidalarla – və adətən donuz və ya vetçina və yumurta, taxıl, tost və ya xəmirdən ibarət qondarma Qərb səhər yeməyi. Hər hansı digər pəhrizə riayət edən könüllülərin məlumatları nəzarət qrupu kimi istifadə edilmişdir.
Məlumatların təhlili göstərdi ki, ağır Qərb səhər yeməyi yeyənlər digər iştirakçılara nisbətən daha çox zərif taxıl, bərk yağlar və şəkər istehlak ediblər. Səhər səhər yeməyi yeməyi seçən könüllülər gün ərzində daha çox taxıl, qatıq və qoz-fındıq yeyiblər. Eyni zamanda, nişastada yüksək olan qidaların pərəstişkarları ağ kartof məhsullarının yüksək istehlak səviyyəsini proqnozlaşdırdılar.
Ürək-damar xəstəliklərindən ən yüksək ölüm riski “kartof” pəhrizinin tərəfdarları arasında aşkar edilib: 44-52%. Bu qrupda bütün səbəblərdən erkən ölüm ehtimalı 50-52% artıb. Səhər Qərb səhər yeməyinə üstünlük verənlərin ürək-damar xəstəlikləri riski 44% artıb. Lakin çoxlu meyvə və tərəvəz yeyənlər üçün bu risk 23% azalıb və ümumi ölüm digər könüllülərlə müqayisədə 31% az olub.
Tədqiqatın müəllifləri həmçinin naharda tərəvəz yemək xərçəng riskinin azalması ilə əlaqəli olduğunu, naharda tərəvəz yemək isə eyni müsbət təsir göstərmədiyini müəyyən ediblər.