Belə bir randomizə edilmiş klinik sınaq Amerika Qidalanma Cəmiyyətinin (ASN) illik toplantısında təqdim edilmişdir. Tədqiqat San Dieqo Dövlət Universitetində aparılıb və çiyələyin ürək-damar, metabolik və idrak funksiyaları üçün faydalarını göstərən əvvəlki tədqiqatlara əsaslanır.
66-78 yaş arası 35 sağlam kişi və qadın üzərində ikiqat kor, plasebo-nəzarətli tədqiqat aparılmışdır. İştirakçılar gündə iki porsiya çiyələkə bərabər olan 26 qram dondurulmuş qurudulmuş çiyələk tozu və ya hər biri səkkiz həftə ərzində bir nəzarət tozu istehlak etdilər.
Çiyələk istehlak etdikdən sonra koqnitiv emal sürəti 5,2% artdı, sistolik qan təzyiqi 3,6% azaldı və ümumi antioksidant tutumu 10,2% əhəmiyyətli dərəcədə artdı. Tədqiqatın həm nəzarət, həm də eksperimental qruplarında bel ətrafı 1,1% azalıb. İştirakçılar nəzarət tozunu istehlak etdikdə, serum trigliserid səviyyələrində artım yaşadılar.
"Bu araşdırma göstərir ki, çiyələk yemək idrak funksiyasını yaxşılaşdırmağa və hipertoniya kimi ürək-damar xəstəlikləri risk faktorlarını azaltmağa kömək edə bilər" dedi San Dieqo əyalətindəki Məşq və Qidalanma Elmləri Məktəbinin professoru və tədqiqatın aparıcı müəllifi Şirin Huşmand. "Bizi təşviq edirik ki, gündəlik pəhrizə çiyələk əlavə etmək kimi sadə bir pəhriz dəyişikliyi yaşlı yetkinlərdə bu nəticələri yaxşılaşdıra bilər."