Həkimlər və elm adamları həmişə deyiblər ki, qidadan alınan enerji ilə onun xərclənməsi balanslaşdırılmalıdır. Məsələn, ÜST mütəxəssisləri kalorilərin monitorinqini və qeyri-sağlam çəki artımından çəkinməyi məsləhət görürlər. Təşkilatın fikrincə, yağ istehlakı ümumi enerji qəbulunun 30% -dən çox olmamalıdır. Eyni zamanda, doymuş yağlar 10% -dən az, trans yağlar isə pəhrizin 1% -dən azını təşkil etməlidir. Alimlər həmçinin şəkər istehlakını ümumi enerji istehlakının 10%-dən azına endirməyi tövsiyə edirlər.
Penninqton Biotibbi Tədqiqatlar Mərkəzinin amerikalı alimlərinin yeni araşdırması sayəsində məlum olub ki, bəzi hallarda qəsdən kalorinin azaldılması təkcə sağlamlığı yaxşılaşdırmaqla yanaşı, insanın ömrünü də uzadır.
MedPortal ensiklopediyasında oruc haqqında hər şeyi oxuyun.
Məqaləni oxuyun
Bu araşdırmada Pennington Biomedical CALERIE 2 tərəfindən toplanmış məlumatlar istifadə edilmişdir, insanlarda aparılan ən uzunmüddətli kalori məhdudlaşdırma tədqiqatı.
Alimlər sübut ediblər ki, iki il ərzində kalori qəbulunu 14% azaldan insanlar daha çox T hüceyrəsi əmələ gətirir ki, bu da öz növbəsində insanın immunitetində əsas rol oynayır və qocalmanı ləngidir. Başqa sözlə, kalorilərin məhdudlaşdırılması uzunömürlülüyü artıran və sağlamlığı yaxşılaşdıran bir çox metabolik və immun reaksiyaları yenidən əhatə edir.
“Biz yaşlandıqca insan timus vəzi kiçilir və daha az T hüceyrəsi istehsal edir. Nəticədə yaşlı insanlar infeksiyalara və bəzi xərçəng növlərinə qarşı daha çətin mübarizə aparırlar. Və kalorilərin məhdudlaşdırılması timus vəzinin kiçilməsinin qarşısını alır, beləliklə, insan daha çox T hüceyrələri istehsal edir”, – tədqiqat müəllifi Erik Ravussin deyir.
Alimlər bildiriblər ki, toxunulmazlığı artırmaqla yanaşı, T-hüceyrələrindəki artım enerji üçün yığılmış yağ turşularını yandırmaq qabiliyyətinin yaxşılaşması ilə əlaqədardır. Bu vacibdir, çünki insan bu yanacağı yandırmasa, əzələlərdə və qaraciyərdə yağ yığılacaq və bu, insulin müqavimətinə, piylənməyə, 2-ci tip diabetə və qocalmağa səbəb olur.
Başqa bir araşdırmanın müəllifləri iddia edirlər ki, daha çox lobya yemək bir insanın ömrünü 10 il uzada bilər. Xüsusilə qırmızı ət əvəzinə onları yeyirsinizsə.
Həddindən artıq yeməyi necə aradan qaldırmaq olar, MedPortal-dakı Ensiklopediyada oxuyun.
Məqaləni oxuyun
Bu araşdırmada Norveçin Bergen Universitetindən bir qrup belə bir pəhrizin gənclərin on il daha uzun yaşamasına kömək edə biləcəyini müəyyən etdi. Yaşlı insanlar üçün qazanc o qədər də açıq olmayacaq, amma yenə də əhəmiyyətli olacaq.