Elm məmə xərçənginin inkişafı üçün risk faktorlarını yaxşı bilir. Artıq çəki bunlardan biridir. Lakin uzun müddətdir ki, elm adamları menopozdan sonra çəki itirməyin xəstəliyin qarşısını almağa kömək edə biləcəyini bilmirdilər.
JNCI-də dərc olunan yeni bir araşdırma: Milli Xərçəng İnstitutunun Jurnalında ilk dəfə kilo itkisinin, hətta postmenopozal qadınlarda da döş xərçənginin qarşısını almaqda təsirli olduğunu göstərir. Ancaq arıqlamanın nəticəsi uzunmüddətli olmalıdır.
Amerika Xərçəng Cəmiyyətinin professoru və tədqiqatın həmmüəllifi Lauren Teras NBC News-a deyib: “Biz arıqlayan və onu saxlayan qadınların döş xərçənginə tutulma riskinin çəkilərini eyni saxlayan qadınlara nisbətən daha az olduğunu aşkar etdik”.
Alimlər öz işləri üçün əvvəllər aparılmış 10 müxtəlif tədqiqatdan məlumat götürüblər. Onlar yaşı 50-dən yuxarı olan 180 min qadın haqqında məlumatları təhlil ediblər.
Alimlər qadınların təkcə necə arıqladıqları ilə deyil, həm də onların arıqlama nəticələrini nə qədər müddət saxladıqları ilə maraqlanırdılar. Müəlliflər həmçinin xərçəngin inkişafı üçün xəstəliyin başlanğıcına təsir edə biləcək digər mümkün risk faktorlarını (fiziki fəaliyyət səviyyəsi, hormon terapiyası) nəzərə alıblar.
Məlum olub ki, cəmi iki kiloqram arıqlayan və bu nailiyyətini qoruyub saxlaya bilən qadınların döş xərçənginə tutulma riski 13% azalıb.
Kilo itkisi nə qədər çox olarsa, təsir bir o qədər aydın olar. Lakin elm adamları bunun hormon əvəzedici terapiya alan qadınlara aid olmadığını söylədi.
Bu araşdırma kilo itkisi ilə xərçəng riskinin azalması arasında əlaqəni göstərir, lakin bu, əlavə funtların itirilməsinin yaxşılaşmanın səbəbi olduğunu sübut etmir. Bununla belə, mütəxəssislər elmi işin qadınlara ümid verdiyini düşünürlər.
Texas Universitetinin professoru Karen Basen-Engquist deyir: “Bu, bizə müəyyən yaşdan sonra belə arıqlamanın daha az xərçəng riski ilə əlaqəli olduğuna daha çox əminlik və əminlik verir”.