Beth Israel Deaconess Tibb Mərkəzi, Brigham və Qadın Xəstəxanası və Harvard T.H.-nin yeni araşdırmasına görə, epizodik miqrenli insanlar üçün gündə üç və ya daha çox fincan kofeinli qəhvə içmək eyni və ya ertəsi gün baş ağrılarına səbəb ola bilər. Chan Xalq Sağlamlığı Məktəbi. T.H. Çana. Onun nəticələri American Journal of Medicine jurnalında dərc olunub.
Miqren dünyada 1,04 milyard böyük insanı əhatə edən üçüncü ən çox yayılmış xəstəlikdir. Onun simptomları şiddətli baş ağrıları ilə yanaşı, ürəkbulanma, əhval dəyişikliyi, işığa və səsə həssaslıq, vizual və eşitmə halüsinasiyalardır. Migren hücumlarına hava şəraiti, yuxu pozğunluğu, hormonal dəyişikliklər, stress, dərmanlar və müəyyən qidalar və ya içkilər səbəb ola bilər.
“Yuxu olmaması kimi bəzi potensial tətiklər əslində miqren riskini artıra bilsə də, kofeinin rolu xüsusilə mürəkkəbdir, çünki o, hücumu tetikleyebilir, həm də simptomları idarə etməyə kömək edir. Kofeinin təsiri həm dozadan, həm də tezliyindən asılıdır, lakin bir neçə perspektiv tədqiqat aparıldığı üçün kofein istehlakından sonra migren riski ilə bağlı bir neçə araşdırma aparılmışdır. migren “dedi tədqiqat rəhbəri Elizabeth Mostofsky.
Tədqiqatda epizodik miqrendən əziyyət çəkən 98 böyük iştirak edib. Onlar altı həftə ərzində gündə iki dəfə elektron gündəlikləri dolduraraq, kofeinli içkilər (qəhvə, qazlı su və enerji içkiləri), digər həyat tərzi faktorları və hər bir miqrenin vaxtı və xüsusiyyətləri haqqında məlumat verdilər. İştirakçılar həmçinin dərman istifadəsi, spirt istehlakı, aktivlik səviyyəsi, depressiv simptomlar, psixoloji stress, yuxu rejimi və menstrual dövrlər daxil olmaqla, digər ümumi miqren tetikleyiciləri haqqında ətraflı məlumat verdilər.
Tədqiqatçılar hər bir iştirakçının kofeinli içki içdiyi və ya içmədiyi günlərdə yaşadığı miqren tezliyini müqayisə edib. İlkin məlumatlar iştirakçıların adətən ayda orta hesabla 5 dəfə baş ağrısı yaşadıqlarını göstərdi; Bunlardan 66%-i adətən gündə 1-2 porsiya kofeinli içkilər, 12%-i isə 3 və ya daha çox porsiya istehlak etmişdir. Altı həftəlik tədqiqat dövründə iştirakçılar orta hesabla 8,4 dəfə baş ağrıları yaşayıblar. Tədqiqat zamanı hamısı həftədə orta hesabla 7,9 porsiya olmaqla ən azı bir dəfə kofeinli içkilər içdiklərini bildirdilər.
Tapıntılar göstərir ki, 1-2 porsiya kofeinli içkilər epizodik miqrenli xəstələrdə həmin gün miqren riskini artırmır. Eyni və ya ertəsi gün miqren inkişaf riski 3 və ya daha çox porsiya istehlak edildikdə daha yüksəkdir. Alkoqol istehlakı, stress, yuxu, fiziki fəaliyyət və menstruasiya ilə bağlı gündəlik dəyişikliklər nəzərə alındıqdan sonra da nəticələr sabit qaldı, oral kontraseptivlərin istifadəsi üçün yalnız bəzi fərqlər aşkar edildi.
“Bu günə qədər bir neçə perspektivli tədqiqat kofeinli içki istehlakında gündəlik dəyişikliklərlə birbaşa miqren riskini araşdırdı. “Tədqiqatımız unikal idi ki, altı həftə ərzində kofein, baş ağrısı və digər maraq doğuran amillər haqqında ətraflı gündəlik məlumat topladıq” dedi aparıcı tədqiqatçı Suzanne Bertisch.