Nutrition & Metabolism jurnalında dərc edilən İsveç araşdırmasına görə, nə qədər çox şəkər əlavə etsək, o qədər az vitamin və mineralımız olur.
Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının tövsiyələrinə görə, əlavə edilən şəkər gündəlik qəbul edilən kalorinin 10%-dən çox olmamalıdır. Lakin Avropa Qida Təhlükəsizliyi Təşkilatı bu qaydaya yenidən baxılmalı olduğu qənaətinə gəlib. Agentlik hesab edir ki, mövcud standartları dəstəkləmək üçün kifayət qədər elmi dəlil yoxdur.
Lund Universitetinin alimləri iki böyük tədqiqatın – İsveç Milli Qida Tədqiqatının və Malmö Pəhriz və Xərçəng Araşdırmasının məlumatlarını təhlil ediblər.
Alimlər hər bir tədqiqat iştirakçısının nə qədər əlavə şəkər yediyini hesablayıblar. Daha sonra onlar bu miqdarı 9 vitamin və mikroelementin (kalsium, fol turşusu, dəmir, maqnezium, kalium, selen, sink, C və D vitaminləri) istehlak səviyyəsi ilə müqayisə ediblər.
Tədqiqatın həmmüəllifi Ester Qonzales-Padilla dedi: “Biz əlavə şəkərin pəhriz keyfiyyətinə ümumi təsirini qiymətləndirmək üçün digər şəkər növləri ilə müqayisə etdik. “Əlavə edilmiş şəkərlər təbii olaraq qidalarda və içkilərdə mövcud deyil, lakin emal zamanı, bişirmə zamanı və ya müxtəlif məqsədlər üçün süfrəyə əlavə olunur, ona görə də onlar bizim pəhrizlərimizdə ciddi şəkildə zəruri deyil” dedi.
Tədqiqatçılar əlavə edilən şəkərin miqdarı ilə bütün doqquz qidanın gündəlik qəbulu arasında tərs əlaqə tapdılar. Yəni nə qədər çox şəkər əlavə olunarsa, pəhrizdə bir o qədər az vitamin və mineral olur.
“Tövsiyələri dəyişdirmək üçün tək bu araşdırma kifayət etməsə belə, gələcəkdə tövsiyələri tənzimləyə biləcəyimiz biliyə dəyərli sübutlar əlavə edir” dedi Ester Qonzales-Pradilla.