Beynəlxalq araşdırmaya görə, pəhrizinizdə müxtəlif rəngli meyvə və tərəvəzlər yemək yaşa bağlı kataraktların inkişafının qarşısını almağa kömək edə bilər. Məqalə martın 26-dan 30-dək davam edəcək Dünya Optometriya Həftəsi öncəsi American Journal of Clinical Nutrition jurnalında dərc olunub.
Çinin Xian Jiaotong Universiteti və Cənubi Avstraliya Universitetinin alimləri antioksidantlarla zəngin qidalar və yaşa bağlı katarakt riskinin aşağı olması arasında əlaqəni təsdiqləmək üçün bu cür ilk araşdırma aparıblar.
Onlar vitaminlərin və karotenoidlərin yaşa bağlı kataraktların inkişaf riskinə təsirini araşdıran 20 tədqiqatı (8 randomizə nəzarətli sınaq və 12 kohort tədqiqatı) təhlil ediblər.
Tədqiqatçılar qeyd ediblər ki, mövcud tədqiqatlar pəhrizdəki vitaminlər və karotenoidlər arasında əlaqəni və yaşa bağlı kataraktların inkişaf riskini azaldır. Əldə edilən məlumatlara görə, vitaminlərin və karotenoidlərin əksəriyyəti A, C, E vitaminləri, β-karoten, lutein və zeaksantin də daxil olmaqla, kohort tədqiqatlarında yaşa bağlı kataraktların inkişaf riskinin əhəmiyyətli dərəcədə azalması ilə əlaqələndirildi.
Bəzi uyğunsuzluqlara baxmayaraq, nəticələr sitrus meyvələri, bolqar bibəri, yerkökü, pomidor və tünd yaşıl tərəvəzlərin (ispanaq, brokoli və kələm) yeyilməsinin yaşa bağlı kataraktanın başlanmasını gecikdirməkdə faydalarını böyük əksəriyyətində dəstəkləyir.
“Yaşla bağlı kataraktalar bütün dünyada yaşlı insanlarda görmə pozğunluğunun əsas səbəbidir və müalicə olunmayan katarakt bütün korluğun 35%-ni təşkil edir”, – baş tədqiqatçı Dr. Ming Li deyib. “Katarakta əməliyyatı görmə qabiliyyətini bərpa etmək üçün effektiv üsul olsa da, 2020-ci ilə qədər cəmiyyətə 5,7 milyard dollardan çox başa gələcək.”
Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, əhalinin sürətlə qocalması və cərrahi müdaxiləyə ehtiyacı olan insanların sayının artması kontekstində təcili tədbirlərə ehtiyac var.
“Əgər yaşa bağlı kataraktların baş verməsini 10 il gecikdirə bilsək, bu, əməliyyata ehtiyacı olan insanların sayını yarıya endirə bilərdi” dedi Min Li.
Təkmilləşdirmələr dünyada əksər pəhrizlərdə qlobal dəyişikliklərdən asılı olacaq, çünki mövcud antioksidant qəbulu yaşa bağlı kataraktların qarşısını almaq üçün tövsiyə olunan səviyyədən xeyli aşağıdır.