İsveç alimlərinin Karolinska İnstitutunda apardıqları yeni araşdırmaya görə yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər qaraciyərin sağlamlığını qorumağa kömək edə bilər. Proceedings of the National Academy of Sciences jurnalında onlar bu fenomenin arxasında duran mexanizmləri qeyd ediblər.
Alkoqolsuz yağlı qaraciyər xəstəliyi (NAFLD) və ya yağlı hepatoz ən çox görülən qaraciyər xəstəliklərindən biridir və qaraciyər çatışmazlığının ümumi səbəbidir. Ümumrusiya Epidemioloji Araşdırmanın nəticələrinə görə, rusların 37,3% -ində aşkar edilmişdir.
NAFLD-nin müalicəsi çətindir, ona görə də yeni tədqiqatın əhəmiyyəti ondan ibarətdir ki, o, xəstəliyə qarşı mübarizənin yeni üsulları üçün fikirlər verə bilər. Elmi işdə müəlliflər göstərirlər ki, ən mühüm pəhriz mənbəyi yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər (ispanaq, cəfəri, kərəviz və s.) olan qeyri-üzvi nitrat (NO 3 ) orqanda yağ çökmə intensivliyini azalda bilər.
Alimlər Qərb pəhrizinin təsirlərini öyrənmək üçün siçanları üç qrupa ayırıblar. Birinci qrupa müntəzəm qida, ikinci qrupa yüksək yağlı, şəkərlə zəngin pəhriz, üçüncü qrupa isə yağlı qidalar və qeyri-üzvi nitrat əlavələri verilmişdir.
Gözlənildiyi kimi, yağlı qida ilə qidalanan siçanlar xeyli çəki alıb və qan şəkərinin səviyyəsi yüksəlib. Lakin nitratla qidalanan heyvanlarda bu göstəricilər normaya çox yaxın idi.
Alimlər ayrıca qeyd ediblər ki, sonuncu qrupdan olan siçanlarda qaraciyərdə xeyli az yağ yığılıb. Onlar həmçinin aşağı qan təzyiqi və insulinə daha yaxşı toxuma həssaslığı var idi.
Əvvəlki tədqiqatlar göstərmişdir ki, pəhriz nitrat hüceyrə mübadiləsini sürətləndirir və yaşıl yarpaqlı tərəvəzlər 2-ci tip diabet də daxil olmaqla metabolik pozğunluqlardan qoruyur. O da məlumdur ki, meyvə-tərəvəzlə zəngin pəhriz ürək-damar xəstəliklərindən qoruyur.
Fiziologiya və Farmakologiya kafedrasının professoru, tədqiqat müəllifi Mattias Karlström deyir: “Biz düşünürük ki, bu xəstəliklərin ümumi mexanizmləri var, oksidləşdirici stress ürək-damar sisteminə həlledici mənfi təsir göstərən nitrat siqnal sistemlərini pozur”.
“Bu araşdırmalar göstərir ki, tibb ictimaiyyəti hələ də tam olaraq nəyin yaşıl yarpaqlı tərəvəzləri bu qədər faydalı etdiyini bilmir” dedi.