Alimlər Böyük Britaniyada Sağlamlığın Uzunlamasına Tədqiqatında iştirak edən 40-69 yaş arası 415 mindən çox insanın məlumatlarını təhlil ediblər. Onların demək olar ki, üçdə biri müntəzəm olaraq balıq yağı əlavələri qəbul etdiklərini söylədi.
Çərşənbə axşamı BMJ Medicine jurnalında dərc olunan bir araşdırmaya görə, ürək problemi olmayan insanlar üçün müntəzəm olaraq balıq yağı əlavələri qəbul etmək atriyal fibrilasiyanın inkişaf riskinin 13% və insult riskinin 5% artması ilə əlaqələndirildi. Alimlər deyirlər ki, apteklərdə və reseptsiz mağazalarda satılan balıq yağının təmizliyi zəifdir, o cümlədən balıqda olan civə kimi ağır metalların olması.
Bu arada, yeni araşdırma, tədqiqatın əvvəlində mövcud ürək xəstəliyi olan insanların müntəzəm olaraq balıq yağı qəbul etdikləri təqdirdə atrial fibrilasiya inkişaf riskinin 15% və ürək çatışmazlığı inkişaf riskinin 9% daha az olduğunu müəyyən etdi.
Alimlər hesab edirlər ki, balıq yağı əlavələrindən müntəzəm istifadə ürək-damar xəstəliklərinin inkişafında müxtəlif rol oynaya bilər. Bu cür əlavələrin müntəzəm istifadəsi ilə ürək-damar xəstəliklərinin inkişafının və proqnozunun dəqiq mexanizmlərini müəyyən etmək üçün əlavə tədqiqatlar lazımdır.