Qlazqo Universitetinin alimləri nümunədə yalnız müntəzəm olaraq spirtli içki qəbul edənlər də daxil olmaqla, UK Biobank-dan 309 mindən çox insanın məlumatlarından istifadə ediblər. Tədqiqata spirtli içkilərdən imtina edən və ya keçmişdə ciddi xəstəlikləri olan insanlar daxil edilməyib. Alimlərin məqsədi alkoqol davranışının müxtəlif nümunələrinin ölüm, xəsarət, həmçinin ürək-damar xəstəlikləri və qaraciyər sirrozunun inkişafına necə təsir etdiyini öyrənmək olub.
Risk qrupuna güclü spirtli içkilər qəbul edənlər daxildir: onların ölüm ehtimalı və bütün patologiyaların inkişafı ağ və ya qırmızı şəraba üstünlük verənlərdən daha yüksək idi. Belə ki, viski və ya araqdan müntəzəm istifadə zamanı bütün səbəblərdən ölüm riskinin nisbi 25%, ürək-damar xəstəliklərinin baş verməsi 31%, qaraciyər sirrozu isə 48% olub. Həyat və sağlamlıq üçün müqayisə edilə bilən risklər pivə və sidr içənlərdə də aşkar edilmişdir.
Bundan əlavə, elm adamları yeməksiz spirtli içki içməyin aşkar zərərini təsdiqlədilər: qəlyanaltılara məhəl qoymayan insanlarda sağlamlıq problemləri 10% daha yüksəkdir.
Tədqiqat həmçinin müəyyən edib ki, tez-tez az miqdarda içmək bir anda çoxlu spirt içməkdən daha yaxşıdır. Həftədə bir və ya iki dəfə içki içən insanların həftədə üç-dörd dəfə orta dərəcədə içənlərə nisbətən ölüm riski 9 faiz, ürək-damar xəstəliklərinə tutulma riski isə 14 faiz yüksək olub. Eyni zamanda, çoxlu içki qəbul edənlərin qaraciyər sirrozuna tutulma riskinin yüksək olacağı gözlənilirdi.
“Alkoqolun ümumi miqdarını artırmadan üç-dörd gün ərzində içməyi yaymaq müdrik olardı. “Qırmızı və ya ağ şərab seçib yemək zamanı içməyə dəyər ola bilər”, – tədqiqatın müəllifləri alkoqoldan imtina etməyə hazır olmayanlara məsləhət görürlər.