Məlum olub ki, gündəlik kalorinizin 10%-ni mal əti və işlənmiş ətlərdən (kolbasa, donuz) kəsmək əhəmiyyətli təsir göstərə bilər. Onları meyvələr, tərəvəzlər, paxlalılar və dəniz məhsullarından alınan kalorilərlə əvəz etmək sizə gündə əlavə 48 dəqiqə sağlam həyat verə bilər və bir insanın yeməklə əlaqəli istixana qazı emissiyalarını üçdə bir azalda bilər.
Tədqiqatın həmmüəllifi, Miçiqan Universitetindən Katerina Stylianou, “Ümumilikdə, pəhriz qaydaları insanları davranışlarını dəyişməyə həvəsləndirmək üçün konkret və praktiki tövsiyələrdən məhrumdur. Və onlar nadir hallarda qidanın ətraf mühitə təsiri haqqında danışırlar” dedi.
Tədqiqatda elm adamları bu yaxınlarda hazırlanmış pəhriz indekslərindən istifadə ediblər. Onlar müxtəlif məhsulların istehlakı ilə bağlı sağlam həyat dəqiqələrinin sayını əks etdirir. Məsələn, hot-doq insana gündə 36 dəqiqə sağlam həyat sərf edə bilər, əvəzində qoz-fındıq isə 26 dəqiqə əlavə edər.
Qida məhsullarının ətraf mühitə təsiri qiymətləndirilərkən onun istehsalı, emalı, tullantıları və bəzi digər amillərin ətraf mühitə təsiri nəzərə alınmışdır.
Ətraf mühitə və sağlamlığa ən uyğun qidalar qoz-fındıq, meyvə, tərəvəz, paxlalılar, tam taxıl və dəniz məhsulları olub. Ən zərərli və təhlükəli olanları müxtəlif növ ətlərdir (mal əti, donuz əti, quzu), o cümlədən emal olunmuş ətdir.
Tədqiqatın müəllifləri hər kəsə həm sağlam, həm də ətraf mühitə ən az mənfi təsir göstərən qidaları seçməyi tövsiyə edir. Onlar hesab edirlər ki, bəzi zərərli məhsulların məqsədyönlü şəkildə sağlam olanlarla əvəzlənməsi böyük effekt verə bilər.
Tədqiqatçılar qeyd etdilər ki, bitki qidaları orta hesabla daha yaxşı qidalanma profilinə malik olsa da, qida qrupları arasında əhəmiyyətli fərqlər ola bilər.