Yaponiyada aparılan bir araşdırmaya görə, daha çox bitki zülalı qəbul edən insanlar ətdən daha çox protein alanlardan daha uzun yaşaya bilər. Heyvan zülalları ömrün uzunluğuna təsir göstərmir. Araşdırmanın nəticələri JAMA Internal Medicine jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatın müəllifləri iyirmi il ərzində təxminən 71.000 orta yaşlı yapon böyükləri izləyiblər. Ən az miqdarda bitki zülalını qəbul edən insanlarla müqayisədə, ən çox yeyənlərin tədqiqat zamanı ölmə ehtimalı 13%, ürək-damar xəstəliklərindən ölmə ehtimalı isə 16% azdır.
“Əvvəlki tədqiqatlar göstərdi ki, heyvan zülalının yüksək istehlakı xroniki xəstəlik və ölüm hallarının artması, bitki zülalının tez-tez istehlakı isə risklərin azalması ilə əlaqələndirilir. Bununla belə, müşahidələr əsasən heyvan zülalının istehlakının bitki zülalından daha çox olduğu Qərb ölkələrində aparılıb”, – Harvard T.H.-nin qidalanma şöbəsinin sədri Dr. Frank Hu bildirib. Bostondakı Chan Xalq Sağlamlığı Məktəbi, araşdırmaya cəlb edilməyib.
“Bu Yapon araşdırmasında, bitki zülalının qəbulu kifayət qədər yüksəkdir və heyvan zülalının qəbulu Qərb ölkələri ilə müqayisədə azdır” dedi Hu da.
Müşahidə dövründə 12 381 nəfər dünyasını dəyişib. Bunlardan 5055-i xərçəng, 3025-i ürək-damar xəstəlikləri, 1528-i ürək xəstəlikləri, 1198-i isə beyin-damar xəstəlikləri olub.
Qırmızı ət pəhrizinin yalnız 3%-ni bitki zülalı ilə əvəz edən insanların tədqiqat zamanı ölmə ehtimalı 34%, xərçəngdən ölmə ehtimalı 39% və ürək xəstəliyindən ölmə ehtimalı 42% azalıb.
Ət məhsullarının 4%-ni bitki zülalı ilə əvəz edənlər xərçəngdən 46%, 50% daha az ölüb.
“İnsanlar qoz-fındıq, soya və mərcimək kimi daha çox bitki əsaslı protein qidaları qəbul etdikdə, artıq çəki, yüksək qan təzyiqi və yüksək qan lipidləri kimi ürək-damar xəstəlikləri risk faktorları əhəmiyyətli dərəcədə azalır” dedi Hu.
Bundan əlavə, bitki qidaları yalnız protein deyil, həm də digər faydalı qidaları ehtiva edir: sözdə yaxşı yağlar, antioksidanlar, vitaminlər, minerallar və fitokimyəvi maddələr. Digər tərəfdən, qırmızı ət və işlənmiş ətdə yüksək pəhrizlər şəkərli diabet, ürək-damar xəstəlikləri və bəzi xərçənglər kimi geniş spektrli mənfi sağlamlıq təsirləri ilə əlaqələndirilmişdir.
Tədqiqat insanların istehlak etdiyi zülalın miqdarının və ya növünün onların ömrünə birbaşa təsir edib-etmədiyini sübut etmək üçün nəzərdə tutulmuş idarə olunan bir təcrübə deyildi. Üstəlik, müşahidənin məhdudiyyətləri var idi. Tokiodakı Milli Xərçəng Mərkəzinin həmmüəllifi Nori Sawada, tədqiqatın başlanğıcında yalnız bir dəfə qiymətləndirilən iştirakçıların pəhrizləri zamanla dəyişmiş ola bilər.
Lakin buna baxmayaraq, Dr. Hu belə qənaətə gəlir: “Daha uzun yaşamaq üçün qırmızı əti qoz-fındıq, mərcimək və tam taxılda olan sağlam bitki zülalları ilə dəyişmək lazımdır. Bu məhsullar daha sağlamdır”.