Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Bildiriş Daha Çox
Font ResizerAa
Ən yaxın HəkiminizƏn yaxın Həkiminiz
Font ResizerAa
  • Ana səhifə
  • Xəstəliklər
    • Xəstəliklər A-Z
    • Xəstəliklər və müalicəsi
    • Simptomlara görə axtarış
    • Müalicə Yolları
  • Uşaqlar və Analar
    • Uşaq Sağlamlığı
    • Ginekologiya və Doğuş
    • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
    • Pediatr tövsiyələri
    • Uşaq Ginekologiyası
  • Dərman və BAƏ
    • Dərmanlar və istifadə qaydaları A-Z
    • Bioloji Aktiv Əlavələr
  • Xəstəxanalar, Klinikalar
  • Bölmələr
    • Sağlamlıq
    • Həkim məsləhəti
    • Tibbi yeniliklər
    • Müasir Tibb
    • Epidemiya
    • Güvənli Cinsi Həyat
    • Qastroenterologiya
Follow US
Tibbi yeniliklər

Kardioloqlar müxtəlif qidalardan zülal almağı məsləhət görürlər – bu, hipertoniya riskini azaldacaq

hekiminiz.az
Yenilənib: 13 May 2025 08:23
Müəllif hekiminiz.az
Paylaş
3 Dəq. oxunma vaxtı
Kardioloqlar müxtəlif qidalardan zülal almağı məsləhət görürlər - bu, hipertoniya riskini azaldacaq
Paylaş

Amerika Birləşmiş Ştatlarından olan elm adamları, müxtəlif mənbələrdən alınan zülal da daxil olmaqla balanslaşdırılmış pəhrizin insanlara yüksək qan təzyiqi və ya hipertoniya riskini azaltmağa kömək edə biləcəyini təsdiqlədi. Yeni araşdırma Amerika Ürək Assosiasiyasının resenziyalı jurnalı olan Hipertenziyada dərc edilib.

ÜST-ün məlumatına görə, 30-79 yaşlı 1,28 milyard insan hipertoniyadan əziyyət çəkir və onların üçdə ikisi aşağı və orta gəlirli ölkələrdə yaşayır. Mütəxəssislərin fikrincə, hipertoniyadan əziyyət çəkən böyüklərin 46%-i bu xəstəliyə tutulduğunu bilmir. Eyni zamanda, hipertoniya qan dövranı sistemini zədələdiyi və infarkt, insult və digər xəstəlikləri tetikleyen mühüm amil olduğu üçün bütün dünyada ölümün əsas səbəblərindən biridir.

Alimlər keyfiyyətsiz qidalanma ilə ürək-damar xəstəlikləri və ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskinin artması arasında güclü əlaqə olduğunu təsdiqləyiblər.

Amerika Ürək Dərnəyi 2021-ci il pəhriz qaydalarına əsasən insanlara sağlam protein mənbələri – əsasən bitkilərdən, dəniz məhsulları, az yağlı və ya yağsız süd məhsulları, yağsız ət kəsimləri və ya işlənməmiş ət və ya quş ətindən yemək tövsiyə edir. Mütəxəssislər gündə bir-iki porsiya protein yeməyi məsləhət görürlər.

Tədqiqat müəllifləri Çində yaşayan təxminən 12 200 böyüklərin sağlamlıq məlumatlarını təhlil ediblər. Tədqiqat 1997-ci ildən 2015-ci ilə qədər aparılıb, sorğular 2-4 ildən bir keçirilir. Sorğu iştirakçılarının orta yaşı 41 olub, onların 47%-ni kişilər təşkil edib.

MedPortalda hansı qidaların qan təzyiqini artırdığını oxuyun.

Məqaləni oxuyun

İştirakçılara sadalanan səkkiz növdən müxtəlif protein mənbələrinin sayına əsaslanaraq protein “müxtəliflik balı” təyin edildi: tam taxıllar, təmizlənmiş taxıllar, işlənmiş qırmızı ət, işlənməmiş qırmızı ət, quş əti, balıq, yumurta və paxlalılar. Maksimum müxtəliflik balı 8 olan hər bir zülal mənbəyi üçün bir xal verildi. Tədqiqatçılar daha sonra zülal müxtəlifliyi balı ilə əlaqədar olaraq hipertoniyanın başlanğıcı ilə əlaqəni qiymətləndirdilər.

Tədqiqatçılar aşağıdakı nəticələrə gəldilər:

  • İştirakçıların 35% -dən çoxu izləmə zamanı yeni hipertoniyaya səbəb oldu.

  • Ən aşağı zülal qəbulu balı (2-dən az) olan iştirakçılarla müqayisədə ən yüksək müxtəliflik balı (4 və ya daha yüksək) olan iştirakçılarda yüksək qan təzyiqinin inkişaf riski 66% az idi.

  • 8 növ proteinin hər biri üçün hipertoniya riskinin aşağı olduğu istehlak pəncərəsi var idi.

  • Ən az ümumi zülal qəbul edən və ən çox protein qəbul edən insanlarda yeni başlayan hipertoniya riski yüksək idi.

Tədqiqat müəllifləri vurğulayırlar: “Ürək sağlamlığının arxasında duran fikir insanların bir mənbədən pəhriz zülalını istehlak etməkdənsə, müxtəlif mənbələrdən olan zülallarla balanslaşdırılmış pəhrizə ehtiyacı olmasıdır”.

Bu Yazını Paylaş
Facebook Whatsapp Whatsapp Copy Link Print
Paylaş
Şərh edilməmiş Şərh edilməmiş

Bir cavab yazın Cavabı ləğv et

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Daimi yoqa məşqi qəfil huşunu itirmə riskini üç dəfə azaldır

Vazovagal bayılma, ürək döyüntüsünün və qan təzyiqinin qəfil azalmasından sonra baş verən…

Yuxu apnesinin müalicəsi infarkt və insult riskini 70%-dən çox azaldır

Obstruktiv yuxu apne sindromu (OSAS) insan yatarkən tez-tez tənəffüs fasilələri ilə xarakterizə…

Gənc yaşda hipertoniya beyni daraldır və demans riskini artırır

Tədqiqatçılar öz məqalələrində hipertansiyonun 45-64 yaş arası xəstələrdə daha çox rast gəlindiyini…

Panik atak: Narahat olmaq üçün 6 səbəb

Panik atak zamanı insanlar sanki ölürlər. Qəfildən başlayan güclü qorxu, sürətli ürək…

Plastilinlə modelləşdirmə və rəsm çəkmək Parkinson xəstəliyinin inkişafını ləngidir

Parkinson xəstəliyi Alzheimer xəstəliyindən sonra ikinci ən çox yayılmış neyrodegenerativ patologiyadır və…

Alimlər yay infarktlarının qışdan nə ilə fərqləndiyini izah ediblər

 

Melanomanın 5 əlaməti: niyə qışda mollarınızı yoxlamaq lazımdır

Moles melanomaya necə çevrilir: yeni bir görünüşElmi xəbərlərdən başlayaq. Kaliforniya Universiteti, Huntsman…

Bu məqalələr də maraqlıdır

Alimlər hemoroidin əvvəllər məlum olmayan səbəblərini aşkar ediblər
Tibbi yeniliklər

Alimlər hemoroidin əvvəllər məlum olmayan səbəblərini aşkar ediblər

Müəllif hekiminiz.az
Daxili dünya
Tibbi yeniliklər

Daxili dünya

Müəllif hekiminiz.az
Toksoplazma aqressiv beyin xərçəngi ilə əlaqələndirilir
Tibbi yeniliklər

Toksoplazma beyin xərçənginin aqressiv formalarına səbəb ola bilər

Müəllif hekiminiz.az
Ultrabənövşəyi şüalanma potensial olaraq SARS-Cov-2-ni məhv edə bilər
Tibbi yeniliklər

İsrailli Alimlər Mövsümi Koronavirusu Öldürməkdə UV LED Lampalarının Effektivliyini Tədqiq edirlər

Müəllif hekiminiz.az
Facebook Twitter Pinterest Youtube Instagram
  • Ginekologiya və Doğuş
  • Hamiləlik və Doğuşdan sonra
  • Həkim məsləhəti
  • Müasir Tibb
  • Uşaq Ginekologiyası
  • Tibbi yeniliklər
  • Sağlamlıq
  • Epidemiya
  • Xəstəliklər və müalicəsi

Made by Alba Media Group. All rights reserved

Salamlar!

Hesabına daxil ol

Username or Email Address
Password

Lost your password?