Danimarka alimləri sağlam qidalanmanın kişilərdə daha yaxşı sperma keyfiyyəti və daha yüksək ümumi sperma sayı ilə nəticələndiyini müəyyən ediblər. Araşdırmanın nəticələri JAMA Network Open jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda orta yaşı 19 olan 2935 danimarkalı gənc iştirak edib. Əldə edilən məlumatlara əsasən, alimlər dörd növ pəhriz müəyyən ediblər:
· Qərb – kartof, qırmızı və işlənmiş ət, qəlyanaltılar, təmizlənmiş taxıl məhsulları, şəkərli içkilər və şirniyyatların üstünlük təşkil etdiyi pəhriz;
· rasional – balıq, toyuq, meyvə və tərəvəzlər mühüm yer tutur;
· sendviç – bütün taxıl çörəyi, mayonez, ədviyyatlar, soyuq balıq və süd məhsulları ilə soyuq emal edilmiş ət;
· vegetarian.
Tədqiqatçılar müəyyən etdilər ki, karbohidrat qəbulu bütün qruplar arasında oxşardır, lakin lif, ümumi şəkər və əlavə şəkər səviyyələri əhəmiyyətli dərəcədə dəyişir. Beləliklə, Qərb pəhrizində daha çox şəkər və daha az lif, rasional pəhrizdə daha az şəkər, sendviç pəhrizində daha çox lif, vegetarian pəhrizdə isə daha çox şəkər var idi.
Ümumi yağ qəbulu da oxşar idi, lakin yağsız pəhriz əsasən balıq istehlakından daha uzun zəncirli omeqa-3 yağ turşularını ehtiva edirdi.
Ümumilikdə, iştirakçıların 17%-də sperma sayı normanın aşağı həddi altında olub. Ən yüksək sperma sayı balanslaşdırılmış pəhriz saxlayanlarda (orta hesabla 167 milyon), vegetarianlarda (151 milyon), sendviç yeyənlərdə (146 milyon) və qərblilərdə (122 milyon) aşkar edilmişdir.
Ən yüksək sperma konsentrasiyası vegetarian və balanslaşdırılmış pəhrizlərdə qeydə alınıb. Rasional pəhriz saxlayanlarda sperma keyfiyyəti daha yüksək, sendviç pəhrizinə riayət edənlərdə hərəkətli sperma, vegeterian pəhriz saxlayanlarda isə normal sperma nisbəti daha yüksəkdir.
Qərb pəhrizinin seçilməsi aşağı keyfiyyətli sperma istehsal etmə ehtimalının 20% artması və sperma istehsalının azalması riskinin daha yüksək olması ilə əlaqələndirildi.
“Əgər assosiasiyalar səbəb əlaqəsini əks etdirirsə, o zaman Qərb pəhrizinə riayət spermatogenezdə birincili və ikincili endokrin sistemin ümumi azalması ilə nəticələnə bilər”, – tədqiqatçılar qeyd ediblər.