Menopoz sümük sıxlığının azalması və sınıq riskinin artması ilə əlaqələndirilir. Süd məhsulları bu problemin qarşısını almaq üçün potensial vasitələrdən biridir: onların tərkibində sümüklər üçün faydalı ola biləcək bir çox komponent var. Lakin menopozdan sonrakı qadınlar üçün onların faydalarına dair elmi sübutlar zəifdir.
Süd, menopoza girən qadınlarda sümük sıxlığını qorumağa və ya qırıq riskini azaltmağa kömək etmir. Bunu “Menopause ” jurnalında dərc olunan araşdırma göstərib.
Corc Meyson Universitetinin alimlər qrupu menopoz zamanı qadınlarda bud sümüyü boynu və bel fəqərələrinin sıxlığı haqqında məlumat toplayıb. Onlar əldə etdikləri məlumatları bu qadınların nə qədər süd məhsulları istehlak etdikləri ilə müqayisə ediblər. Müəlliflər öz elmi işləri üçün məlumatı daha əvvəl keçirilmiş Millətdə Qadın Sağlamlığının Tədqiqatından dərc edilmiş məlumatlardan əldə ediblər.
Tədqiqat iştirakçıları dörd qrupa bölündülər: 0,5 porsiyadan az süd məhsulu yeyən və içənlər, 0,5-1,5, 1,5-2,5 və 2,5-dən çox. Tədqiqatçılar hər dörd qrupdakı qadınlar arasında sümük sıxlığında əhəmiyyətli bir fərq tapmadılar. Eynilə, qeyri-travmatik sınıq riski iştirakçılar arasında demək olar ki, eyni idi.
Əvvəllər, menopoz zamanı osteoporozun qarşısını almaq üçün süd məhsullarının dəyərinə dair sübutlar qarışıq idi. Müəlliflərin fikrincə, yeni tədqiqat onların sümük mineral sıxlığına və ya qırılma riskinə təsir etmədiyini qəti şəkildə göstərir.