Süd istehlakı ilə kardiometabolik xəstəliklərin inkişaf riski arasında mümkün səbəb-nəticə əlaqəsi haqqında mübahisəni həll etmək üçün Reading Universitetinin alimləri üç böyük əhali araşdırmasının təhlilini apardılar. Onlar süd şəkərinin (laktoza) həzm edilməsi ilə əlaqəli olan laktaza genindəki variasiyanı öyrənərək, süd istehlakına genetik yanaşma (Mendel randomizə üsulu) tətbiq etdilər.
"Əksər tədqiqatlar, az yağlı və ya yüksək yağlı kimi müxtəlif süd növlərinin müqayisəsinə yönəldilib, çox az şey isə südün özünün təsirinə baxıb" dedi tədqiqatçılar.
Ümumilikdə alimlər 1,9 milyondan çox Böyük Britaniya sakininin sağlamlığı və qidalanma vərdişləri ilə bağlı məlumatları təhlil ediblər. Nəticələr göstərdi ki, laktazada genetik variasiya olan insanlar, orta hesabla, tip 2 diabet inkişaf etdirmək ehtimalı 11% azdır. Ümumiyyətlə, tədqiqatçılar müntəzəm süd istehlakının xəstəlik riskinin artması ilə əlaqəli olduğuna dair heç bir sübut tapmadılar.
Süd sevənlərin həm “yaxşı”, həm də “pis” xolesterinin səviyyəsinin daha aşağı olduğu və onların ürək-damar xəstəliklərinə tutulma riskinin süd məhsulları istehlak etməyənlərlə müqayisədə 14% azaldığı məlum olub. Bununla belə, onların bədən kütləsi indeksi orta hesabla daha yüksəkdir.
Tədqiqat müəllifləri qeyd ediblər ki, "Xolesterolu azaldan təsirin süd yağındanmı, yoxsa başqa bir spesifik "süd faktoru"ndan mı qaynaqlandığı bəlli deyil".
Alimlərin fikrincə, bütün bu məlumatlar onu göstərir ki, ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını almaq üçün ən azı süd istehlakını azaltmaq olmaz.