Amerikalı tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, güclü sosial əlaqələrə və yaxın dostlara malik olmaq postmenopozal qadınlarda ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riskini azaldır. Qadın Sağlamlığı Təşəbbüsünün Müşahidə Tədqiqatının (WHI) məlumatlarının təhlilinə əsaslanan tapıntılar Şimali Amerika Menopoz Cəmiyyətinin (NAMS) jurnalı olan Menopozda dərc edilmişdir.
Son onilliklərdə ürək-damar xəstəliklərinə yoluxma və ölüm nisbətləri azalsa da, bu xəstəlik amerikalılarda əsas ölüm səbəbi olaraq qalır. Ənənəvi olaraq, kişilərin ilk növbədə onlara həssas olduğuna inanılır, lakin qadınlarda ürək-damar xəstəliklərinin dərəcələri demək olar ki, eyni səviyyəyə çatmışdır – qadınların 35,9% -i və kişilərin 37,4% -i.
Ürək-damar xəstəlikləri üçün müxtəlif risk faktorlarını müəyyən etmək üçün çoxlu tədqiqatlar aparılmışdır, lakin diqqətin əksəriyyəti siqaret və hipertoniyanın ənənəvi risk faktorlarına yönəlmişdir. Bir sıra tədqiqatlar sosial dəstəyin təsirlərini araşdırdı, lakin bu, sosial dəstəyin ürək-damar xəstəlikləri və qadınlarda hər cür ölüm hallarına təsirini qiymətləndirmək üçün bu günə qədər edilən ən böyük araşdırmadır.
Tədqiqat iştirakçıları, 50-79 yaş arası qadınlar, təxminən 11 il izləndi. Tədqiqatçılar, tədqiqatın əvvəlində ürək-damar xəstəliyi olmayan qadınlar arasında qəbul edilən sosial dəstəyin bütün səbəblərdən ölüm riskinin bir qədər aşağı olması ilə əlaqəli olduğunu aşkar etdilər. Assosiasiya orta səviyyədə təsvir edilsə də, əhəmiyyətli olaraq qalır. Ürək-damar xəstəliyi tarixi olan qadınlarda bu xüsusiyyətlər arasında heç bir əhəmiyyətli əlaqə müşahidə edilməmişdir.
Tədqiqatçılar fərziyyələr irəli sürdülər ki, tapıntılar həm stressi azaltmaqda, həm də stresli həyat hadisələrinin öhdəsindən gəlməkdə sosial dəstəyin faydalarını nümayiş etdirir. Bununla belə, onlar bu mövzuda əlavə işlərin aparılmasının vacibliyini qeyd ediblər.
“Bu tədqiqat ürək-damar xəstəliyi olmayan qadınlarda qəbul edilən sosial dəstək və ölüm arasında kiçik, lakin əhəmiyyətli bir əlaqə tapdı. “Əgər psixoloji və ya sosial dəstək qadınlarda ürək xəstəliklərinin qarşısını almağa kömək edə bilərsə, hansı növ dəstəyin ən faydalı olacağını müəyyən etmək üçün əlavə araşdırmalara ehtiyacımız var” dedi NAMS icraçı direktoru JoAnn Pinkerton.