Məlumdur ki, alkoqoldan sui-istifadə sağlamlıq üçün çox zərərlidir. Bununla belə, artıq bir neçə ildir ki, orta dərəcədə şərab istehlakının yaşlanma və ya Alzheimer və Parkinson kimi neyrodegenerativ xəstəliklər səbəbindən idrak funksiyasının azalmasına səbəb olduğu sübut edilmişdir. Madriddəki Qida Tədqiqatları İnstitutundan Dr Esteban-Fernandez və onun həmkarları bu prosesin molekulyar mexanizmlərini tədqiq etdilər və nəticələrini Frontiers in Nutrition jurnalında dərc etdilər.
Komanda şərabın özünü öyrənmək əvəzinə, şərab bağırsaqdan keçdikdən sonra bədəndə qalan maddələrə baxdı: şərab bağırsaq metabolitləri. Onlar bu metabolitlərin bəzilərini müntəzəm və ya orta dərəcədə müntəzəm olaraq şərab istehlak edən insanların sidikdə və nəcislərində olması əsasında seçiblər. Bu maddələrin sinir təsirlərini öyrənmək üçün alimlər onları adətən sinir hüceyrələrinin disfunksiyasına və ölümünə səbəb olan stresli şəraitdə insan hüceyrələrinə əlavə ediblər.
Komanda, metabolitlərin stresli şərtlər səbəbiylə hüceyrələri ölümdən qoruduğunu aşkar etdi. Ən təəccüblüsü, metabolitlərin hüceyrə ölümünə səbəb olan hüceyrə siqnal kaskadının müxtəlif nöqtələrində aktiv olmasıdır. Yəni şərab metabolitlərinin dəqiq birləşməsi qoruyucu sinir effektində mühüm rol oynayır və birləşmə bağırsaq mikrobiotanızın tərkibindən asılıdır, çünki bağırsaq florası şərabı müxtəlif metabolitlərə parçalayır.
“Başqa sözlə, mikrobiotada fərqliliklər müxtəlif metabolitlərin yaranmasına gətirib çıxarır. Bu, insanların qidadan müxtəlif yollarla faydalanması fikrini dəstəkləyir. Fərdi fərqlər müxtəlif qidaların sağlamlığa təsirlərini başa düşməkdə diqqətdən kənarda qalmamalı olan bir amildir. İndi müəyyən bir pəhrizin beynin normal fəaliyyətinə necə təsir etdiyini başa düşməliyik. Nəzərə almaq lazımdır ki, müxtəlif qida maddələrinin inkişafının qarşısının alınması üçün müxtəlif qidalandırıcı xəstəliklərin yaranmasına cavabdehdir;” insanlara hər hansı bir dərman verin, mən dərmanları pəhrizlə əvəz etməyin tərəfdarı deyiləm, amma insanların diqqətinə çatdırmaq istəyirəm ki, pəhriz xəstəliyin qarşısını almağa kömək edir: “Mağazaya getmək və tərəvəz və meyvə almaq heç də çətin deyil: balanslı qidalanma insanların özündən asılıdır” deyə Dr. Esteban-Fernandez Science Daily nəşrinə bildirib.
Çoxdan məlumdur ki, şərabın normada içilməsi ürək çatışmazlığı və miokard infarktı kimi ciddi ürək-damar xəstəliyinin inkişaf riskini azaldır. İnsan sağlamlığına müsbət təsir edən ağ şərabda deyil, qırmızı şərabda olan taninlərdir.