Böyük bir yeni araşdırma, qırmızı ətin quş əti ilə əvəz edilməsinin döş xərçəngi riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda biləcəyini göstərdi. İşlə bağlı hesabat Beynəlxalq Xərçəng jurnalında dərc edilib . Amerika alimləri müəyyən ediblər ki, çoxlu qırmızı ət yemək invaziv döş xərçəngi inkişaf riskinin artması ilə əlaqələndirilir, lakin çoxlu quş əti (toyuq, hinduşka, ördək) yemək bu xəstəliyin inkişaf riskinin azalması ilə əlaqələndirilir.
“Qırmızı ət əvvəllər ehtimal olunan kanserogen hesab olunurdu. Tədqiqatımız qırmızı ət istehlakının döş xərçəngi riskinin artması ilə əlaqəli ola biləcəyinə dair əlavə sübutlar təqdim edir, quş əti isə azalmış risklə əlaqələndirilir” dedi tədqiqat müəllifi Dr Dale Sandler.
Tədqiqatda elm adamları yeddi il ərzində 42 012 qadını izləyərkən ət istehlakı və hazırlanması təcrübələrini təhlil ediblər. Müşahidə dövründə onlara 1536 invaziv döş xərçəngi diaqnozu qoyulub. Elm adamları ən çox qırmızı ət istehlak edən iştirakçılarda süd vəzisi xərçənginə tutulma riskinin ən az istehlak edənlərə nisbətən 23% daha çox olduğunu müəyyən ediblər. Bununla belə, ən çox quş əti istehlak edən qadınların xəstəliyə tutulma riski ən az istehlak edən qadınlara nisbətən 15% daha az idi.
Hətta fiziki aktivlik, piylənmə və spirt istehlakı kimi faktorlar nəticələrə təsir etməyib. Ətin bişirilmə üsulu ilə döş xərçəngi riski arasında heç bir əlaqə tapılmadı. Dr Sandler deyir ki, quş əti istehlakının döş xərçəngi riskini azaltdığı dəqiq mexanizm aydın deyil, lakin araşdırma qırmızı ətin quş əti ilə əvəz edilməsinin döş xərçəngi nisbətlərini azaltmağa kömək edə biləcəyini sübut edir.
Qeyd etmək lazımdır ki, qırmızı ət istehlakının xərçəng riskinin artması ilə əlaqələndirilməsi ilk dəfə deyil. 2014-cü ildə Harvard Xalq Sağlamlığı Məktəbi tərəfindən aparılan bir araşdırma, gənclərdə qırmızı ət istehlakının yüksək səviyyəsi ilə döş xərçəngi riskinin artması arasında əlaqə tapdı. Sonra döş xərçəngi riskini azaltmaq üçün müəlliflər onu quş əti, paxlalılar, qoz-fındıq və balıqlarla əvəz etməyi tövsiyə etdilər. Eyni şəkildə, Oksford Universitetinin 2019-cu ildə apardığı bir araşdırma, həftədə cəmi dörd gün işlənmiş ət (kolbasa, donuz, vetçina) yeməyin bağırsaq xərçəngi riskini təxminən 20% artırdığını müəyyən etdi.